"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2011. március 24., csütörtök

Újdonságok

Renáta megtanult fütyölni és csettinteni(csikkontani-ahogy mondta ő elsőre).Apa azt mondja neki nem is lánya van hanem fia :)

Szombat reggel én hamarabb elmentem imaházba gyors reggeli után,le is szedtem az asztalt.Reni és Apa később jöttek ki a konyhába,látták a tiszta asztalt,Reni mondja:
-Anya nem ennivalózott.
Apa sürgette,hogy öltözzön gyorsabban,mert ha nem itthon hagyja.Reni nem ijjedt meg,azt mondta:
-Akkor majd jön Tata és vigyáz rám.



Ha rászólunk,hogy gyorsabban szedje össze a játékokat,amit egyáltalán nem szeret:
-Jól van,ne sürgessél!
Még a fele sincs összeszedve,de azt mondja,hogy "úgy elfáradtam,menjünk inkább bújócskázni",persze arra már nem fáradt.Nagyon nem szereti csinálni és akármilyen büntetéssel vagy jutalommal késztetném,semmi nem ösztönzi,nem érdekli.

Mikor nagy volt az udvaron a hó,ő kinn játszott,kérdem:Mit csinálsz?
-Havazok.
Rubenéknél mindig a macskákkal van elfoglalva,nekem is öröké mondja,hogy neki kell cica,hát agyon nyaggatná,ahogy a képen is látszik:


Most gyönyörű tavaszias az idő,még 16 fok is vann,többet is tud játszani az udvaron,az oviban is sokat vannak kinn.


Egy műve az oviból:


Szombaton villamossal mentek a kiscsoportosok a Partiumig,ahol Levente Péter előadását nézték meg,mi láttuk vasárnap az evangélikus oviban is ,de Reni nagyon szerette másodjára is.

Csipikével:


Még februárban Lillus születésnapján,sajnos nem készültek jobb képek.

3 megjegyzés:

Babi néni írta...

Hihetetlen, hogy nő ez a lány! :o)

Rena írta...

Mi azt szoktuk mondani, hogy ha nem szedi össze a játékokat, akkor összeszedjük mi, de odaadjuk más gyereknek vagy kidobjuk. Még eddig nem kellett kidobni semmit, mert mikor látja, hogy pakoljuk a játékait egy zacskóba, rögtön, jön, hogy ő összeszedi. De nem muszáj ilyen drasztikusnak lenni, amit nem szed össze el lehet tenni egy időre, nam játszhat vele x napig. Szó volt erről valamelyik baba-mamán, nem tudom ott voltál-e?

Renáta baba írta...

Rena,ott voltam a baba-mamán é én már próbálkoztam ezekkel a trükkökkel,de nem érdekli mostmár az sem,ha "vinném a szemétbe",az sem ha elrakom egy darabig-passziv lett ezzel kapcsolatban.Nincs más ötletem.