"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2011. március 31., csütörtök

Olyan jó

hogy meleg van,tavasz van,süt a nap,később sötétedik és Renáta többet lehet az udvaron,hogy Apa délután tesz-vesz az udvaron és Reni addig homokozik,segit Apának.
Ezen a héten nem vittem oviba,egyrészt mert én itthon vagyok és igy többet lehetünk együtt.Kicsit gondolkoztam,hogy sokmindenről lemarad az oviból,de a reggeli koránkelés meg a délutáni utána menés sokszor fárasztó,mert messze van és csak gyalog tudunk menni.Ez az egy hátránya van ennek az ovinak.Amúgy örülök,hogy ide jár,mert sehol máshol nem tudnám nyugodtan otthagyni,annyi negativ dolgot hallottam és tapasztaltam,láttam más oviban.

2 megjegyzés:

Rena írta...

Gondolokodom, hogy áthozzam Krisztinát ebbe az oviba...

Renáta baba írta...

Az nagyon jo lenne,nem lenne idegen neki a hely es az ovonoket hamar megszeretne!