"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2011. február 10., csütörtök

Román óra

Játékos román órára járunk kétszer egy héten a Posticumba.
Egyelőre Reni nagyon élvezi és a román óvónénit kérdezve nincs is vele gond,aktiv és minden játékban ő az első aki jelentkezik.
Egyébként az oviban is kérdeztem,mi a helyzet vele és azt mondta a két óvónéni,hogy első látásra azt hinné az ember,csendes,de a játékokban nem hagyja magát,rámenős ,akaratos,feltalálja magát és hasonlók.

Szombaton nagyon szép asztalt teritettem ebédre,hogy különleges legyen,erre Renáta is megcsinálta a babáknak.Délután a gyerekekkel voltam szombatiskolán,alig jöttünk haza,Reni eljátszotta itthon a tanitást és pont úgy csinált mint én :)
Tegnap takaritotam a játékai között,felvillanyozva tette ő is és nagyon ügyesen segitett.Mindenben utánoz.

És imádja az általam készitett kenyeret!Még sül,de türelmetlenül kéri és üresen is képes megenni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Megújult blogomban szeretettel várlak ismét, kedves régi rendszeres olvasóm!
Krea ---Alias Ducika