"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. március 26., csütörtök

Zenére nevelés


Szerdánként egy nagyon jó kis helyre visz el Anya.
Van egy néni,aki mondókákat,dalokat tanít nekünk,
gyerekeknek és az is tetszik,hogy nem kell végig ülni,
hanem rohangálhatunk is néha körbe.
És én így mozgok ritmusra.



A következők a kedvenceim:

Borsót főztem, (keverés utánzása)
Jól megsóztam, (sózó mozdulat végzése)
Meg is paprikáztam. (szórás utánzása)
Ábele, bábele, fuss! (tapsolás jobb és bal kézbe)

Töröm, töröm a mákot

(az ököl ütögetése)
Sütök vele kalácsot,
Ica tolla motolla,
(gyerek nevét mondjuk és a kezünket
nyújtjuk felé)
Neked adom .....Renáta.

Csacsi húzza kicsi kocsit,
Kicsi kocsi nyekereg, ( a babát a mondóka ritmusára a térdünkön lovagoltatjuk)
Hej te gazda, lusta gazda,
Zsírozd meg a szekeret
Leesnek a gyerekek! (lecsuszik a térdünkön)

Megy a hajó a Dunán,
Lemaradt a kapitány, ( a térdünkön, ritmusra lovagoltatjuk a gyereket)
Kiabál,trombitál,
de a hajó meg nem áll. (jobbra-balra ringatjuk, ritmusra)
Hopp. (lehuppan a földre)

2 megjegyzés:

Boti írta...

Ez olyan ringatósan hangzik :) És mi is szeretjük.
Boti

Panda és Dóra írta...

Ez tényleg nagyon jó móka lehet :)