"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. március 28., szombat

Evés és a többi

Renátám egyre többet használja a kanalat evéskor,már komoly tapasztalata és gyakorlata van.A leves nagyobb része az előkére folyik,de ez megbocsátható.
Ha én akarom adni,akkor kiveszi a kezemből a kanalat,hogy ő akarja,hagyom is,hogy kibontakozzon,még ha többet is kell takarítani utána.

Pár napja mondja azt,hogy kaka miután bekakilt.
Először azt hittem,csak úgy megtanulta a szót és mondja,de nem.Tele volt a pelus!
Azóta mindig jelez,ha van kaka.Már mondta olyankor is,amikor nagyon pisis volt.

Vásárolni voltunk a Reálban,mikor a gyerekrészlegen meglátta a különböző formájú biliket és azt hajtogatta,hogy kaka.Mondom az apjának,otthon ráültetem a bilire,ha ennyire tudja,mire való,de nem sikerült.Fogalmam nincs miért,de fél tőle.Kapaszkodik belém és retteg,hogy nehogy rátegyem.Lehet,hogy kihagyjuk és majd a wc-re ültetem egyenesen??

Pöttyös labdát vettünk neki,de olyan igazi nagyot,mert eddig kicsi labdái voltak.Nagyon szereti!És rúgja.Jó nagyokat pattogtatjuk is,milyen jó,hogy nincs alattunk lakó :),és hamarosan az udvaron is játszhatunk vele.
Egyre többet van kinn,ha csak annyira ,hogy meglesse,mit csinál Hucsi(vau-vau) és boldogan magyaráz neki.

Képek később...

1 megjegyzés:

Nani írta...

Milyen ügyes, hogy szól! Érdekes, hogy fél a bilitől. Talán a wc-vel könnyebb dolgotok lesz.