"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. július 10., péntek

Napjaink és alvások

Legutóbbi programunk olyan volt,hogy Reni reggel 10 és fél 11 között ébredt,tejcsi a franciaágyon,később reggeli és majdnem dél volt,mire bárhova elértünk.
Lassan 3 óra lett délután,de Ő még akkor sem volt álmos,alig tudtam elaltatni,majd este 11 lett,mire nagy harcok árán elaludt.
Ezen változtatni kell,gondoltam és arra az elhatározásra jutottam,hogy reggel korábban felköltöm igy minden programja(alvása) hamarabb fog történni.

Szerda reggel el is kezdtük új programunkat,sajnos túl korán is,negyed 9-kor mert dolgom volt a Rogériuszon és időben kellett menjek.Reni olyan álmos volt,hogy a nappaliban hasra feküdt a sarokülőn és csak meresztgette a szemét.
Reggeli után elsétáltunk gyalog a hidig és felszálltunk a villamosra.Nagyon élvezte,nagyon szereti a villamosokat!Elintéztük ügyeinket ,vásárltunk a piacon,majd bementünk a Gyerekvárosba,ha már arra jártunk.Sokat hintázott,jól érezte magát,homokozott,majd 1 körül hazajöttünk taxival,mert nagy volt a bevásárló szatyrom és Reni is nagyon fáradt volt.Lefektettem 2-kor,pillanatok alatt elaludt és 4-ig szundizott.
Estefele elmentünk a Petőfi parkba játszani,rohangálni,majd este 10 után kicsivel aludt.

Csütörtökön Mama volt itt,mert én dolgoztam,de ráhagytam,hogy legkésőbb negyed 10-kor menjen be a hálóba,hogy ébredjen fel.Megtörtént.Délben aludt egy órát,majd este 10 után pár perccel elaludt.
Kicsit nyűgösebb volt az átlagnál,de nem tudom emiatt-e,mert állandóan a szájában van a keze és a cumikáért sir,talán valamelyik foga jöhet,és alig evett.

Ma,pénteken 9-kor bementem hozzá,felébredt,később játszótereztünk,délben 1-kor már nagyon fáradt volt,de háromnegyed 2-re került ágyba és aludt egy órát.Nem sok.
De este 8-kor már nagyokat pislogott,kérdezem,mit csinálsz,erre: "Alszik",na hoztam a tejcsit,esti ima,pusziosztás és 9 óra 30-kor elaludt.
Ma déltől már nagyon jó étvágya volt.

Szépen alakulgat az új program.Reggel van időnk elmenni erre-arra,délben azonnal elalszik és este nem ülünk fent mellette 11-ig!
Remélem hétvégén is betartjuk az órarendet,
pedig mi is többet lustiznánk!

2 megjegyzés:

Marcsi írta...

Átérzem az igyekezetedet, hogy nekiálltál átalakítani a napirendeteket :) Úgy látom ,hogy hamar rááll a gyerkőcök szervezete az új ritmusra. Nálunk is működik.
Botianyu

dugopanna írta...

Eddig irigyeltelek, hogy Reni ilyen szépen alszik (Sári általában fél 6-6-kor kel), de belátom, hogy ennek is tényleg vannak hátulütői, mert a délelőtt semmit nem tudtok elintézni. Szerintem sem baj, ha finoman terelgeted a korábbi kelésre és fekvésre, főleg, mert később az oviban/iskolában úgyis korán kell majd kelnie.
Azért mit nem adnék, ha csak egyszer alhatnánk kilencig! :-)