"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. április 29., szerda

Újdonságok

Hétfőn voltunk baba-mama körön.Gyönyörű volt az idő,a gyerekek játszottak az udvaron,nekünk felnőtteknek a fogápolásról kérdezhettünk egy fogorvosnőtől,és a végén mikor meglátott Reni(mert ők külön játszottak óvónők felügyeletével),ujjongva rohant az ölembe nagy örömmel!
Tegnap reggel Reni 11-kor kelt.10 után kezdtem aggódni,hogy mi lehet a baj,de nem mentem be hozzá,csak figyeltem.Vigan ébredt,semmi gond nem volt.
Nem fektettem le délután,mert 4 órakor kezdett ásitozni,gondoltam ha lefektetem,későn fog kelni,nem lesz este alvás stb.
Remekül eljátszogatott,nem volt nyűgös.
Behozta az udvarról a kisszékét,hogy mellettem legyen a konyhában,mig én mosogatok:

Napközben levettük a pelust,és elmagyaráztam Reninek,hogy szóljon,ha kell pisilni,hozzuk a bilit.
Végre ráült egyedül a bilire csupaszon,de pisi még nem volt.
Először bepisilt a bodyba,mikor rászóltam,kacagott,átöltöztettem,másodjára kérdem:Kell pisilni,hozzam a bilit? Nem-azt mondja és már csorgott is a lábán a pisi!
Újból ruhacsere.Sebaj!Lesz ez még jobb is!

Este 8-kor még Apa dolgozott,lefektettem Renit,ivott egy kis tejet és azonnal elaludt mellettem a franciaágyban.
9-kor egyszer csak jön ki csendben a konyhába,gyorsan betettem a kiságyba,adtam tejet neki és visszaaludt.Reggel 6-kor megébredt,vittem neki tejet,ivott és aludt 10-ig.
Sütöttem neki reggelire bundáskenyeret,egyik kedvence,nem birta kivárni,hogy kész legyen,igy reggelizett :


Aztán elmentünk sétálni:

3 megjegyzés:

kriszta80 írta...

Nagyon édes! A bikizéssel meg ráér.De egy tipet adnék azért. Ébredés után minden baba pisil. Amikor felébred gyporsan ültesd rá. Ha belepisil s megdicséred akkor ez ösztönzi s napközben is kedvet kap rá :-)

kriszta80 írta...

ÜZENTEM AZ IWIW-RE. LÁGYSZIVES NÉZD MEG!!!

Névtelen írta...

milyen hatalmas ez a lány....
az üveg méretével nem viccel. :-)