"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. november 18., kedd

Nem evés

Renáta nem eszik.Tegnap délután utolsó megoldásként egy üveges csirkehúsos Nestlét vettem elő,azt mind megette és este 220 ml tejet(hihetetlen volt számomra) de ezt is csak azért ,mert hát egész nap nem evett semmit!!!
Ma úgyszintén,semmit este 6-ig.Akkor megint megadtam magam,hogy hát akkor mégiscsak egyen és még egy üveg Nestlé.Lassan kifogynak az üzletekből a bébikaják,na meg a pénztárcánk...
Úgy néz ki,jön még 2 fog,és nagyon nyűgös-sírós.Tudom,hogy valószínüleg emiatt nem eszik,de azért mégis...ne legyen már annyira válogatós...a főztömre rá fogom ragasztani,hogy Nestlé.

7 megjegyzés:

Pont.én írta...

Reni, ne hagyd magad! Micsoda név az, hogy nesztlé! Kérd ki amgadnak! Amúgy pedig Szerintem amint kint lesz a fog az étvágy is megjön! Velem is így volt! Most nem győznek tömni!

Sziszi írta...

Sziasztok! Tuti az a fogacska a "bűnös". Biztos megjön az étvágy is ahogy Thinu mondta, amint kibújik az a fogacska! Drukk és küldjük a fogtündért! Puszi Nektek! Alízék

Nani írta...

Tessék egy kicsit megjavulni Nagylány! Anyáék pénztárcája és türelme is véges. Na jó, fogacskák miatt azért kicsit el lehet nézni az evési sztrájkot.

Bea írta...

Szerintem pépesíts. Esetleg rakd be a házipépet a nesztlés üvegbe. És joghurt, gyümi, tejpép, gabonapép, sok pép. Jó étvágyat!!

Cuki írta...

Ejnye-bejnye! Enni kell!! Sokat, finomat, anya főztjét!!!

ilgya írta...

jó ötlet:):):)

Renáta baba írta...

Köszönjük a hozzászólásokat!
Sajnos Reni már kinőtte a tej- és gyümipépeket(gyáriakat),de próbálkozunk...