"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. november 18., kedd

Babatalin

Hétfő délelőtt Debora volt nálam,együtt játszottunk és megnéztük a világjáró Grouvert!


A hétfő esténk nagyon jó volt! Anya elvitt egy helyre,ahol soha eddig nem jártam.Nagyon sok baba és gyerek volt ott az anyukájukkal.Engem nem zavart meg ez az újdonság,belevetettem magam a játékok közé.Néha más babával játékot cseréltünk,vagy csak kivettem a kezéből ami nekem tetszett,de nem haragudtak meg érte.
Anya jött-ment,hagyott játszani(valami hűtőmágnest is emlegetett,meg gyertyatartót készített),később uzsonnáztunk finom édességet,és egy másik teremben az óvónéni szórakoztatott,míg a nagyok társalogtak.
Ja és találkoztam Krisztinával,akinek elsőre belenyúltam a teás poharába,de nem vette zokon,egyelőre.
Nagyon tetszett minden és remélem még megyünk talira!

Nincsenek megjegyzések: