"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. október 26., vasárnap

Ki lettünk pécézve

TomiBeniék , Erik Anyukája és Daniék kipécéztek egy újabb játékra!
És Nórikáék is!

Szabályok:

1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve

Akkor lássuk:

1. A vasárnap!Csakis a családé!Mindent megteszek,hogy együtt legyünk,hogy ez a nap csak a miénk legyen,nem engedek belőle,és ha mégis engednem kell,nagyon haragszom érte!A hétköznapok nagyon zsúfoltak, a férjemnek rengeteg a munkája,de akkor a vasárnap hadd legyen a családé!

2. Régen is rajongtam a levelezésért,képeslapküldésért,most is!Találtam egy programot,ami által ez most kiteljesedhet és a világ minden tájáról jöhetnek a képeslapok,és én is küldök!

3. Mindig vágytam arra,hogy megtanuljak zongorázni,gitározni,de soha nem jött össze!
Most,ha lehetőségem lenne,nincs már kitartásom és türelmem,pedig még mindig szeretném!!

4. Elvárom a páromtól ugyanazt a figyelmességet,amit én megadok Neki,nekem is jól esik,ha olvas a gondolataimban!

5. Télen mindig depis vagyok,de mióta megszületett a gyermekem,enyhült egy kicsit.Viszont nagyon hamar szívemre veszek dolgokat,és képes vagyok napokig-hetekig rágódni rajta!

6. Rendmániás vagyok,na nem csillog-villog minden,mert arra nem jut mindig idő,hanem utálok leülni enni egy rendetlen asztalhoz,vagy kimenni a rendetlen konyhába reggel,és minden nap porszívózok!

7. Sokszor olyan személyekben csalódok,akiktől várnék barátságot(vagy csupán figyelmességet),és ők nem viszonozzák,és olyanoktól kapok szeretetek,akikről nem is gondoltam volna!

+1.Nagyon szeretek sütni-főzni!Most kezd egy kicsit több időm is lenni rá,míg kisebb volt Reni,kevesebbet sütöttem!

Akiket kipécéztem:

Áron , Barni , Boti , Farkas Lili , Panka , Saruci , DugóPanna.

Mivel Dugópanna már volt régebben,élek a lehetőséggel és megnevezem Renát.

Jó játékot!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Először is: légyszives ne legyél depis!!! Másodszor köszönjük szépen a lehetőséget!!
Panka-Linda

Boti írta...

Köszönjük Renianyu, de mi már játszottunk. Anya oldalán olvasható :)
Boti

Névtelen írta...

úgy látom hasonlítunk pár dologban én is szerettem volna zongorázni meg rendmániás is vagyok, de azért naponta nem porszívózok :)