"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. október 27., hétfő

Barátnőzés

Csütörtökön meglátogatott a kis barátnőm,Csenge!Most először voltak nálam az anyukájával,de emlékezetes volt.
Megengedtem,hogy a fotelemet is kipróbálja,és a tyúkjaim is nagyon tetszettek Neki!

Pusziltuk,öleltük egymást,amíg nem történt egy kis baleset!



Ugyanis Csenge megharapta az ujjamat és annyira fájt,hogy nagyon sokáig sírtam,egyszer Csenge elesett és akkor is én ijedtem meg.Anya azt ígérte,hogy a következő talira elfelejtem!
Megmutattam a kiságyamat is!

4 megjegyzés:

ilgya írta...

De édesek vagytok együtt!!!!
Előre kell hozzalak a bloglistámban,mert mire az R betűhöz érek elfáradok és nem marad időm...

Névtelen írta...

Jaj de szépek és édesek vagytok. Megint irigykedem,hogy ti találkoztok egymással.

Unknown írta...

Irulok pirulok.
Csenge tuti a Szabitól tanulta meg a harapást:-))

SKata írta...

Hogy Te milyen kis édes Cukorfalat vagy:)))!Irigyellek Benneteket,hogy ilyen közel laktok Csengéékkel,már csak a Nóri hiányzott volna a képről:))).