"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. szeptember 22., hétfő

Járás

Vasárnap míg Apa nem figyelt,tettem néhány lépést egyedül.Hívta azonnal Anyát,hogy lássák,mit csinálok.Lassan már az egész szobát keresztülsétáltam,de a hátamnál mindig vigyázott rám valaki:


Délután voltunk Zsuzsa nénjénél,akitől kaptam egy hintát.Telefonálni akartam,de nem örültek neki,majd amikor az ebédlőben a porcelántányérokat akartam kiszedni a szekrényből,kezdték a hajukat tépni...
Hoztam a fésüt,hogy Apát megfésüljem:




A telefonálásom,aminek nem mindenki örült!!!


Mamánál már más volt a helyzet,ott mindent szabad!Most karfiollevest ettem náluk és állandóan a folyosón akartam sétálni.Este nagyon nyűgös voltam a pocim miatt,hamarabb is kerültem ágyba,hogy kipihenjem a fáradalmakat!!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te milyen ügyi vagy már!! Anyát meg mindig csodálom, amiért ilyen gondosan irogatja neked ezt a szép kis blogot.

Névtelen írta...

Hogy te milyen ügyesen lépdelsz! Igen megfontoltan, semmi imbolygás! :) Gratulálunk, lassan szaladni fogsz! :)

Ewus írta...

Gratulálunk! Nagyon ügyesen fejlődsz!
Puszik.......

Névtelen írta...

Hát barátnőm ,te már lassan szaladni fogsz!!! Nagyon ügyes vagy!

Névtelen írta...

Éljen a járó Renáta! Nagyon ügyes vagy!!!! Puszi

Névtelen írta...

Nem semmi, nagyon szépen sétálsz már, ügyes kislány vagy!!

ilgya írta...

Mi is gratulálunk a lépegetéshez! Tényleg gyorsan fejlődik a drága,már most is rohanva megy,mi lesz később???gatyót felkötni....

Névtelen írta...

NAGYON ügyes és aranyos vagy Renike! puszi

SKata írta...

Naháááááááááát,mindenki egyszerre tanul meg járni???Csak kapkodom a fejem,gratulálok,nagyon ügyes vagy!!!

Renáta baba írta...

Köszönjük!!!