"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. május 22., csütörtök

Kiscsibe,galambok és egyéb állatfajták

Először is szeretném elmesélni,hogy Apáék tettek 3 héttel ezelőtt tojást az egyik tyúk alá,hogy kikeljenek.Már nagyon vártuk a kiscsibéket.Képzeljétek,tegnap kikelt az első.Annyira örültünk!Olyan édes!
Délelőtt Apa beletett a hintánkba az udvaron.Mostmár nem kell a parkig elmenjek ha épp hintázni van kedvem.
Délután találkoztam Csenge barátnőmmel a parkban,most láttam először,de már most megszerettük egymást.Olyan jó volt együtt sétálni,meg hancúrozni.Remélem hamarosan újból talizunk.
Hazafelé jövet Anya elvitt az egyik kedvenc helyemre,a Főutcára,ahol mindig rengeteg galamb van.Most ott volt egy néni,aki kenyérrel etette őket és igy közel jöttek hozzánk.Jól szemügyre tudtam venni őket!
Otthon várt a fürdőkádam,lubickoltam egyet,megettem a tejcsimet és ilyen szép nap után végre elaludtam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most két okból is irigykedünk.
1. hogy találkoztál Csengével!
2. hogy olyan nagy udvarotok van ahol a hintád és még a kiscsibék is elférnek!
A képek pedig nagyon jók, nagyon helyes baba vagy!

Puszi:
Lili

Pont.én írta...

Szia bartném! Én is örülök, hogy csaviztunk meg dumáltunk egy jót! A nagy udvarért picit én is irígy vagyok! Majd jövő héten megismételhetjük a talit!
Buksisimi
Csenge

SKata írta...

Micsoda zabálnivaló Kiscsibe:)))!És micsoda édes Kislány:))))!
Kiskoromból még emlékszem,milyen jó kis szaguk volt a kiscsirkéknek,szerintem a Nórika ilyet nem is fog látni:(!