"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2011. október 15., szombat

Milyen fura

és még mindig szokatlan,hogy sok ruha vagy cipő csak egy szezont bir ki.25-ös méretű szép cipők,sportcipők sorakoznak kinőve az előszobában(tavasszal még jó volt) és elővettem a 26-osokat.A kinőtteket nem is nyűttük el,mert egy részét kaptuk,egy részét az ócskán veszem 5-1o lejért de olyan minőségi és gyakorlatilag új állapotban,hogy lehetetlen elnyűni.
Találtam Reninek 6 lejért(kb 1,5 euró :) )szinte új 11o-es hálózsákot az ócskán,Reni magától bújik bele.Mivel minden takarót 2 perc alatt ledob magáról,egy hajnali 17-18 fokos szobában nem szerencsés kitakarózva aludni :)

Változik az evése jó irányba,amit tavaly még nem evett volna meg semmi pénzért(pl.tejbegriz,lekvároskenyér vagy tejberizs),most megeszi és a sütemények is kedvencek lettek,régen nem szerette-ez is furcsa volt...

Nagyon szeret segiteni nekem a konyhában,vasárnap sütit készülünk sütni amit ő akar kiszaggatni az újonnan vett szaggatókkal.Alig várom próbáljuk ki :-)

3 megjegyzés:

sedith írta...

Hát, igen. Nőnek, nőnek, mintha húznák őket. Krisztának a tavalyi csizmája múlt hónapban, amikor szortíroztam egyszer a cipőket, még jó volt, de most, amikor már fel is kellene vennie, panaszkodik, hogy nyomja a lábujját. És nálunk már a 28-30-as cipők játszanak!
(Amúgy megfigyeltem, régebb, mindig ugyanaz a szám volt jó, most pedig függ a gyártótól. VAn amiből a 28-as, az ovis benti cipőből pedig a 31-es.)
Az ócskán vagy használtcipőboltban én is szoktam venni nekik lábbelit, bár azt mondják, hogy nem lenne szabad, mert mindenki másképp jár, másképp nyomja ki a cipőt. De abból kiindulva, hoyg egy-egy cipő nálunk is egy szezonra való, sokszor alig hordják, én úgy gondolom, hoyg ennyiidő alatt egy gyerek képtelen úgy kitaposni egy cipőt, hogy az másnak kárt okozzon a lábában, járásában. Remélem, tényleg, nem tévedek. Mert különben sosem tudnék jó minőségű, márkás cipőket venni nekik, mert újan ezek egy-egy vagyont érnek.

Sok puszit küldünk nektek!

Rena írta...

Nálunk is ugyanaz a helyzet, most vettem elő neki az új dzsekit, ma vettünk egy ovis nadrágot a Nino-ba türhető áron (19 lej) aztán meglátjuk a minőséget, jövő héten meg esszem csizma után nézünk...
Én is szeretek turikba vásárolni, mert a minősége jobb (annak ellenére, hogy ugye használt), mint sok itthon kapható új ruhának.
Mikor szoktál az ócskára menni és mivel? Én is szétnéznék.

Nani írta...

Én is csak ámulva döbbenek, hogy a tavaly még nagy kabát mostanra éppenhogy jó még.... tavaszi cipőt mi sem nyűttük el már.... nőnek mint a gomba! :))