"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2010. október 13., szerda

Szó-beszéd

2 évesen:

Kumki-krumpli
Taptika-paprika
Bandanin-Mandarin
Pápuszka-káposzta
távtio-távirányitó
Én is bogarászkodtam-borotválkoztam :)
Miskamackó-Micimackó
Gröger-Grover (Sesam utca)
Nüben-Ruben (barátunk)
Rogabida-Róbert Gida
Izamába-Imaházba
Odojába-Óvodába
Fülike-Füles kutya a bölcsiből
Apika-Apa becézése


Forgott körbe és mondta nekem:
-Te is szédülj! (vagyis forogjak én is)


3 évesen:

Hintázik a szobában,egyszer csak:
-Jó hinta vagy te hinta!

Tőlem kérdezi:
-Nézed a haidót? (hiradót)

Ha valami tetszik:Vagányos,Klassz.

Egyik nap sütött a napocska:
-Kék idő van.

Pappinka Ancsi-Paprika Jancsi
Pecsételő-Ecset

Udvaron vagyunk,az ajtó becsukva:
-Kiengeded a házat?

Nincsenek megjegyzések: