"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2010. március 25., csütörtök

Bölcsiben!!

Egy "magán" bölcsit vezet Csilla,az új "óvó nénink",ahova tegnap reggel 8-ra elvittem Renit.Egyszer voltunk ott látogatóban ismerkedni,gondoltam itt az alkalom,hogy kipróbáljuk élesben.
Negyed 8-kor költöttem és ahogy kimondtam a varázsszót( bölcsi),nem kellett kétszer mondani,Reni máris felkelt.
Mikor bevittem,még nem volt egy gyerek sem,de nem volt gond otthagyni,mert azonnal a játékokhoz ment.Le is léptem,Csillára bizva gyerkőcömet és abban maradtunk,ha délben nem sir utánam,ott marad aludni,és délután megyek érte.
Hamarosan csatlakozott Tibike,a legjobb barátja és egy kislány,Lillus,akit látásból ismerünk.
Sajnos Tibike nem maradt ott aludni,féltem is ,hogy Reni sirni fog utána,mikor a barátnőm Andi érte megy,de nem volt gond.

Itthon nagytakaritást csináltam és főztem,közben állandóan lestem a telefonom,nincs-e baj,és 1 órakor már nagyon hiányzott a csöppöm!!

Reniék ebédeltek 12-kor és mentek lefeküdni.Nincs hozzászokva,hogy fél 1-kor elaludjon,de 1-re sikerült ő is szépeket álmodjon!
Délután 4óra 20-ra érkeztem,Reni örömmel köszöntött és rohant vissza a játékokhoz,hogy ő nem akar hazajönni,még marad!!!
Örültem nagyon ,mert lelkiismeretfurdalásom volt miatta,hogy ott hagyom idegenben,pedig tudom,hogy ez az élet rendje...de mégis...

Azért boldog vagyok,hogy szeret ott lenni,könnyen barátkozik és vágyik vissza,jövő héten megint viszem,terveim szerint egyelőre 2-3x hetente.

5 megjegyzés:

Pont.én írta...

Gratulálunk! Remekül indultatok! Azért csak halkan megjegyzem, hogy nem lesz mindig így... azért előfordul majd egy-egy sírós elválás! De ez az élet rendje!

Gabi írta...

Nagyon ügyesek vagytok!!Biztosan sogat segít, hogy van ismerős gyerek, és gondozónéni.Nehéz lesz mind a kettőtöknek megszokni ezt az új helyzetet.De amíg Reni jól érzi magát, addig szerintem Te is nyugodt lehetsz!

Renáta baba írta...

Csenge Anyuja! Nem mondod komolyan!Nem akarok siros elválást!Miért lesz ilyen is?

Renáta baba írta...

Köszi Gabi!

Pont.én írta...

Eszter, nálunk csak egyszer volt, első hét végén. De minden gyereknél megjelenik. Mikor tudatossá válik a dolog rendszeres, megváltoztathatatlan mivolta. Mikor megérti már nem elválaszthatatlan anyától, már nem ő irányít mindent. Meg hát vannak rosszabb napjai a gyerekeknek is!