"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. június 23., kedd

Az omnibusz tetején

"Éjjel az omnibusz tetején,
emlékszel kicsikém, de csuda volt.
Lent nyikorogtak a kerekek,
s felettünk nevetett a telihold.
Miközben a lovacskák bandukoltak Budán át,
eloltottam égő ajkad, s a lámpát,
Éjjel az omnibusz tetején,
emlékszel kicsikém, de csuda volt."

Ez jutott eszébe anyának,amikor másfél hete,vasárnap kimentünk a Rhéday parkba és felülhettünk az omnibuszra,ami csak gyerekeket szállitott a Tömegközlekedési Nap alkalmából.



Megsimogathattam a lovacskát:

Még egy kört mentem,mikor megérkeztek a barátaim is:Csilla,Andrea,Ingrid és Márk(balról jobbra):
Aztán dodgemeztünk Apával:
Megpihentem:
Hintáztam:

2 megjegyzés:

Pont.én írta...

Hogy mi erről lemaradtunk!!!!! Sajnáljuk! De látom ti jól éreztétek magatokat!

Agi írta...

Hú ez nagyon szuper lehtett!Mi sem tudtunk erről.
Puszi