"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. május 6., szerda

Anyák napja

Vasárnap itthon pihentünk és délben elmentünk Mamához felköszönteni Anyák Napján.
Én vittem és adtam oda a virágcsokrot,Mama nagyon örült,ettem rántotthúst meg almás tésztát.
Délután aludtunk 2 órát és elmentünk a Rhéday parkba.Hintáztam,csúszdáztam,de most nem volt olyan érdekes,még a dodgem-re sem ültünk be,pedig én nagyon akartam.

Este mindig imádkozok,Anya meg Apa mondja:
"Én Istenem,jó Istenem,
Lecsukódik már a szemem,
De a Tiéd nyitva Atyám,
Arra kérlek vigyázz Reám.
Vigyázz az én szüleimre,vigyázz
az én nagyszüleimre."
És akkor én azt mondom:Ámen!

Apa meg Anya kap tőlem jóéjt puszit,olyan igazi cuppanósat,majd Anya betesz a kiságyba és mellém fekszik.Sokszor kérem,hogy Apa jöjjön oda mellém,olyankor ő ráteszi az arcomra,szememre a tenyerét,hogy ne kukucskáljam a tv-t.Van úgy,hogy ő elveszi a kezét,én meg gyorsan visszateszem az arcomra,mert olyan jó!
Igy alszom el.

5 megjegyzés:

kriszta80 írta...

Nagyon édes lehetsz :-)

masika írta...

Jaj ezek a puszilkodós esték, Én is imádom őket!

Babi néni írta...

És az az almás tészta milyen? Mármint, hogy készül?

Bogár és Gerti írta...

Kedves jelenet :)
Puszi

Renáta baba írta...

Altair,gyúrsz egy tésztát,ketté választod, egyik a tepsi aljára megy,rá a reszelt alma,tetejére a másik lap és be a sütőbe.Biztos ismered!!
Nálunk nagy kedvenc!
Ha mégis érdekel a receptje,szólj!