"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. április 3., péntek

Anya és a tavasz


Renáta nagyon anyás lett.Állandóan rajtam csüng,az ölemben,ellenőrzi,hol vagyok.
Nem tudom,hogy azért,mert múlt pénteken Mamánál hagytuk fél napra és ott is aludt.
De tegnap mikor itt volt Mama,nem volt hajlandó elmenni vele sétálni,sírt és kapaszkodott belém,hogy velem táj-táj,nagyon sajnáltam.

Délelőtt voltunk a játszótéren homokozni,imádta és könyörögni kellett,hogy jöjjünk már haza,ennek ellenére délután is akart menni,végűl 7-kor Apával elmentünk a Gyerekvárosba,megint homokozhatott és nagyon boldog volt!

Most fájhat a szemfoga alul,mert nagyon fehér,bekentem Dentinoxal.

Nagyon szép ez a tavasz,18 fok van 2 napja és hétvégére 20 felett mondják!
Húsvétkor szeretnénk elmenni Margittára és Poklostelekre rokonlátogatóba,egy kis levegőváltozás jól jönne!

Szerdán voltunk Bóbitán(zenére nevelésen) és a melegnek köszönhetően a gyerekek kinnt rohangáltak a teraszon,nagyon jól érezte magét Reni.
Ez volt a 10. alkalom,de beiratkoztunk a következőre is.

Nincsenek megjegyzések: