"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2009. március 23., hétfő

Vasárnap

Csuda jó napom volt vasárnap.
Apa délelőtt elvitt sétálni a Kőrös partra,majd hazajöttünk a rendőrautómért és elmentünk kocsikázni.Én csak ültem,Apa távirányított,találkoztunk más kocsikázó babákkal,szépen sütött a nap.
Délután,miután felkeltem,elmentünk Anyával és Apával a központba a játszótérre.
Legújabb szórakozásom,hogy egyedül megyek a csúszdához és kacagva lecsúszok.A hinta ki nem maradhat!!
Miután kirohangáltam magam,beültünk a kocsiba és elmentünk a Lotusba fagyizni.Én is kaptam fagyit kiskanállal!Ott voltak Apa barátai is,2 perc után Bélu elvitt sétálni és én nem bántam.
Az állatos üzletben olyan hangosan rám kiabált a papagáj,hogy megijedtem és gyorsan otthagytam az üzletet.


(Sajnos képek nem készültek.)

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Húúúúú! Te már kaptál idén fagyit :-O Én is, én is...
Puszi

Agi írta...

De jó neked a fagyi miatt, nekem csak valami fagyi szerűséget adnak de én rájöttem már hogy, az mégsem az amit ők nyalogatnak.
Milyen jók is ezek a séták mikor agyütt a család csak jönne már a tavasz.
Puszi Jázmin