"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. november 26., szerda

Növögetek

Hogy pontosan mennyit,azt nem tudom,de már az itthoni lábbelit is ki kellett cserélni 20-ról 21-esre.Ezt a kiscipőt Anya már elég régen vette,most ez az itthoni:

Milyen érdekes,hogy a csizmám 20-as és írtó kényelmes!
Na és a blúzok,amiket Anya utoljára vett Tünditől(tavaszig be vagyok biztosítva):

Ezt a blúzt Anya akkor vette,mikor én még a pocakjában voltam,mert annyira megtetszett neki,mondván majd belenövök és akkoriban nem is voltak biztosak,hogy lány leszek,milyen jó,hogy az lettem :P


Elhatároztam,hogy sokkal nőcisebben fogok öltözködni ezentúl.Éljen a rószaszín és társai!!!

4 megjegyzés:

Csengebaba írta...

Nagyon csini-csajos vagy! Anyát játék várja nálunk!!!!

nani írta...

Csini blúzok! És a kiscipő is tutkó! Rózsaszín és társai, olyan jól állnak egy ilyen csoda Pici Lánykán!

panka-linda írta...

Nagyon csajos vagy! És nem győzök folyamatosan ámulni, hogy mennyit változtál!!!!

Rkriszta írta...

Megint micsoda új rucik....