"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. november 20., csütörtök

Ez van



Anya barátnője,Magdi volt nálunk tegnap.Nagyon szeretem őt,és bebizonyítván,hogy én mégiscsak eszem,felkérezkedtem az ölébe és ettem zöldborsólevest.Anya csak nézett nagyokat!

Nagyon jó kedvem volt tegnap!De csakis miután megkaptam a napi Nurofen fejadagomat!




Anyáék csináltak egy meglepetést nekem,ma már egy ezüst színű járgányban volt a gyerekülésem.Ki is próbáltam gyorsan!

Tünde is volt nálunk!Hozott egy pár ruhát!Képek később.
És most így aludnék,ha Anya nem tett volna át az ágyamba:

4 megjegyzés:

Betti írta...

:), de jó képek!

Névtelen írta...

A borsólevesből enni is kell, az az egyik legfinomabb étel a világon ;) Gyönyörű vagy a mosolygós képeiden(is), az alvósókon pedig egy igazi édes angyalka!!

Pont.én írta...

Az látszik, hogy jókedvű voltál!

Cuki írta...

De kis boldog vagy:-))Ezt a nurofen adagot mi is kipróbáljuk:-))