"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. október 1., szerda

Apa szülinapja...

...vasárnap volt.Eljöttek Mamáék is felköszönteni,este meg 2 barátja,de fénykép nem sok készült,mert olyan rohanós nap volt.
Apa még délelőtt volt a hegyekben Arieseni-en munkaügyben,ezért Anya délelőtt főzött meg elvitt egy gyors sétára.
Volt mindenféle finomság meg torta.




Hét elején parkban voltunk,ahol hintáztam meg csúszdáztam,majd Anya nagyon beteg lett,ezért be kellett érjem a benti játékaimmal.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Biztos fini volt a torta mert nagyon guszta. Anya beteg lett? Jajj ... remélem nem komoly. Jobbulást!

Névtelen írta...

Nagyon csinos a rucid, igazi vagány csajos!! Apának pedig nagyon szép tortája volt, megjött az étvágyam :) Anyának jobbulást!!

ilgya írta...

Ki csinálta azt a klassz kis tortát?
Renáta te egy nagyon csini hölgyemény vagy!!!!Néha bent is jó játszani.....anyának sok sok gyógypuszit küldünk!!!!!

Névtelen írta...

Húúú, de jól néz ki az a torta!!!
Remélem anyukád már jól van!
Puszi!

Renáta baba írta...

Köszönjük a gyógypuszikat,sajnos Anya még betegeskedik,de Mama visz sétálni...a tortát Anya készítette.

Névtelen írta...

Előszöris, nagyon szemrevaló vagy ebben a sportosan elegáns szerelésben.
Másodszor, Isten éltesse Apát.
Harmadszor, remélem Anya nem beteg már.
Negyedszer, a torta... nyammmmm
Ötödször kacsócupp.
Áron

Névtelen írta...

Húú ez a tora, éhes is lettem rögtön! Nagyon gusztusos!
Remélem már minden ok! Én sajnos beteg lettem:-(

SKata írta...

Ááááá,ez őrület,hogy mennyi beteg van:(!Mielőbbi gyógyulást!!!!
Annyira édes ez a kis Renibaba,ahogy ácsorog:)))!
Kééérek tooortááát:)))!

Névtelen írta...

Reméljük már nem beteg anya! Mi volt a baj??

Renáta baba írta...

Panka,gyomorprobléma,de jobban van Anya!
Köszönjük mindenkinek!