"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. október 27., hétfő

Alvásom és evésem

Régebben a következő alvási programom volt:
Este 8-9 között elaludtam,reggel fél 9-kor felkeltem,és délben 1-kor aludtam egy-másfél órát.(legutóbbinak Anya nem örült annyira)
Most nagyon megváltozott:
Este 10-ig elalszom nagy nehezen,reggel 10-kor kelek,délután 2-3 között elalszom és 6-ig fel sem kelek.De akkor este megint nehezen alszom el 10-kor.
Ezért Anya pénteken felébresztett fél 6-kor,mert túl sokáig alszom délután!
Az ember lányát már aludni sem hagyják!

Az evésről ne is beszéljünk!
Anya mindig panaszkodik,hogy milyen keveset eszem!Hát vasárnap bebizonyítottam,hogy nem így van:délután bevágtam egy üveges Nestlé kaját,rá egy órára egy csomagolt piskótát,később lángost ettem(hú az nagyon finom volt),és este 280ml tejet,ami tényleg nagy csoda volt,mert 200-nál t9bbet nem szoktam enni!!

Ma délután ettem zöldséges csirkehúst,húslevest cérnametélttel,Apával répát és krumplit a levesből,Anya csak nézte,hogy akkor most tényleg ez én vagyok??

11 megjegyzés:

ilgya írta...

hát az evésre Renáta anyu nem lehet panaszod.) Kis drága...

Névtelen írta...

10-ig alszik!!! Atyaég, én már idejét sem tudom, mikor aludtam 8-ig!!! És éjszaka ébred?

Renáta baba írta...

Nem Panna!Nem szokott éjjel ébredni!!

Boti írta...

Tudod barátném, az anyukák semminek sem tudnak örülni a világon, ha alvásról, evésről van szó! Se az nem jó, ha korán kelünk, fekszünk, se a másik megoldás. Ha sokat eszünk, aggódnak, hogy elcsapjuk a hasunkat, ha nem eszünk, hogy elfogyunk. Úgyhogy szerintem aludj és egyél úgy ahogy akarsz :) Juszt is :)
puszik: Boti

Névtelen írta...

Irigykedem,hogy ilyen jö az alvókája Renikének.Zsófim még egyetlen éjszakát sem aludt végig.

Névtelen írta...

Te jó ég Renibaba! Annyira jól alszol!! Panka óránként ébreszt minket mostanában, kicsit már kivagyok.....Anya! Hogy vetted rá a gyerkőcöt, hogy ilyen szuperül aludjon???
panka-linda

Renáta baba írta...

PankaAnya!Nem beszéltem rá soha!Ő ilyen!!

Ewus írta...

Micsoda alvókád van neked?! Az étvágyról már ne is beszéljünk......azért ez jobb, mint amikor minden falatot úgy kell a manócskába imádkozni:)
Millió puszika Nektek:)

Névtelen írta...

Ez ám az óriási étvágy :) egyél csak neked még sokat kell nőnöd ;)

Névtelen írta...

Ügyes vagy Barátném! Eszel is és alszol is! Ez a gyerek feladata!

Babi néni írta...

Nézz be, kész az étlap. :o)

Ha nem működik vmi vagy nem ismerős egy étel, szólj!