"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. szeptember 17., szerda

Események,amik emlékek lesznek

Múlt vasárnap Apa levette a padlásról a bőröndöt a gyerekkori játékaimmal,többek között vagy 6 babával,aminek Renáta külön örült!Annyi babánk lett,hogy csak na!

Szombat délelőtt az imaházban vendégek voltak Érdről.Mi a karzatra mentünk,eldöntve,hogy nem szaladunk ki a gyerekkel azonnal,ha beszél,mert igy soha nem fogja megszokni,hogy csendben kell lenni.Renáta egy angyal volt!Nem nyöszörgött,nem zajongott,nézelődött,hallgatózott,játszott egy kicsit,elvolt J.Jutka és Cs.Irénke néni ölében.1 óra teljes csönd.Sajnos akkor kellett kivigyem,mikor peluscsere következett...
Délután azt hittem ugyanígy lesz,de tévedtem...Renáta nyugtalanabb volt,pedig délben jól aludt,így lementünk az előszobába,meg a kisterembe,ahol még voltak pici babák,de ő leginkább a kocsiját tolta,és sírt ha nem hagytam,így toltuk ketten...

Aznap előkészitettünk egy kisbabaetetőszéket(nem tudom a nevét)egy ismerősünknek,hogy vigye el.Nem igazán használtuk annak idején.Erre Renáta gyorsan felült rá és elkezdett játszani rajta és nagyon élvezte!!



Vasárnap Mamázás volt délelőtt,és nagyon hideg,de mi voltunk az ócskán Apával és vettünk 2 nadrágot meg 4 hosszúujjút Reninek,annyira örültem neki!!!



Átválogattam a ruháit és a kapott ruhákból,meg az általam vásároltakba most rengetegbe belenőtt:tréningek,farmerek,blúzok,kabátok.Nyugodtan jöhet a hideg,van mibe öltözni,de a nyarat visszasírjuk.
Délután is hideg volt,de csak kimozdultunk Renátával.A December 1 parkba mentünk,megint volt kocsitologatás,de annyira élvezte és én annyira szerettem!

Szerdán voltunk Piri nénjénél,nézegette a tyúkokat,kutya után rohangáltunk.
Utána elmentünk a Lotusba,fogtuk a kezét és sétáltunk.Bementünk az állatos üzletbe:papagájok,kutyák,macskák,halak,nyuszik...nagyon élvezte,az aranyhalak előtt időzött a legtöbbet.

Ma tudva,hogy Reni legújabban nem rajong a piskótás gyümölcsért,gondoltam mi lenne,ha lefekvés előtt adnék neki levest,felkelés után másodikat?
Borsólevesbe aprítottam kenyeret és nekiültünk.Úgy ette,mint kacsa a nokedlit!Nagyon ízlett neki!Ezentúl igy eszünk!!

3 megjegyzés:

Pont.én írta...

Nagyon szuperek a nacik. Ha sikerül rávennem apát, hétfőn mi is kilesünk az ócskára....

Névtelen írta...

Ez az "Ócska" nagyon jól hangzik, bírom az ilyen helyeket:-)
Ja, a széket bébi pihenőszéknek hívják:-))
Jók voltak a programjaitok, kár, hogy az időjárás mostmár megtépázza a lehetőségeket

ilgya írta...

Jó kis emlékek ezek!!!
Megnéztük a tologatós videót is,ez aztán a jó móka!!!!
Édes vagy nagyon ahogy játszol a pihiszékben,és nagyon nagykislány vagy már...
hú azok a nacik csúcsszuperül néznek ki!