"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. augusztus 17., vasárnap

Érzelmes

Apát nagyon-nagyon szeretem:

A konyhában lakik egy Renáta,aki a legjobb barátom,mindig megpuszilom:


Az összes babámat ölelem,meg puszilom:


A kedvencemet, a Szezám utcát mostmár az új fotelemből nézem:

A hőséget a medencémben vészelem át,néha a szoba kellős közepén:

És Apáék megmutatják,milyen a Renáta-haj fürdés után:

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Renike pont ugy szeretgeted apát meg a babákat ahogy én az én apumat s a babámat. Aranyos vagy nagyon. Zsófika

Pont.én írta...

A fodrászunk látom azonos!!!!! És ujabban és is puszilgatom a babámat! Nagyon jó lehet ám a szobában pancsizni a melegben!

Névtelen írta...

A hajacskád nagyon édes ;) Amikor a szobában pancsizol, nem lesz melletted egy másik medence? :DD

Boti írta...

Bizony, az apukákat is ennyire kell szeretgtni :) Klassz, hogy szobamedencéd is van :) A foteled pedig szenzációs...
puszi: Boti

Ewus írta...

De kis szeretgetős leányka vagy te:) Láton apud nagyon boldog a kicsi puha ölelésedtől:)
Millió puszika....