"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. augusztus 25., hétfő

Kirándulás

Szombat reggel 7-kor keltem tejcsit inni,de már nem is tudtam rendesen visszaaludni,mert Anyáék 8-ig pakolásztak,betettek az autóba és elmentünk kirándulni Fenesre az erdőbe.
Én aludtam az úton,pont mire odaértünk,ébredtem meg.
Kint volt már sok barátom,és nagyon örültek nekem.
Később még érkeztek egy páran,igy a végére összesen 31-en voltunk.(Barátok,akik minden nyáron együtt sátoroznak-szerk.)
Miután megérkeztünk,reggeliztünk minden féle finomságot:kenyér,sajt,sóstúró,paradicsom,fasirt,stb.Minden ízlett.

Reggeli után pihentem egy kicsit ,majd jöhetett a felfedezés.Játékokat is vittünk,de volt 3 játszótársam is:Koni,Csilla és Márk(én pont a kocsiban vagyok).

Itt aztán volt bőven hely a mászáshoz,meg a kocsikázáshoz.A fű sem zavart,hogy szúrja a térdem,én csak mentem és mentem,néha visszaforditottak,olyan messze mentem,de nem untam meg soha.

Délfele elfáradtam,először az autóba ültettek a székembe,hátha elalszom,de végül a kocsimba fektettek és Apáék elvittek egy kicsit sétálni.A dombos-köves út megtette a hatását,mert elringatott-rázott.
Aludtam 1 órát,addig Anya belelógatta a patakba a lábát.

Délben ebédeltünk,mindenkitől ettem valami finomat és sokat,Anyáék nem győztek etetni,majd jöhetett az újabb játék.

Itt épp Konival játszodtam,aki 3 évvel nagyobb nálam.

Még a furulyát is megfújhattam és mindenkinek tetszett!!Azt mondták Anyáéknak,furulyázni meg kell majd tanuljak!

Csillával:

Anyáék ettek dinnyét,nekem is nagyon ízlett!!
Itt sincs mindenki a képen,Anya pirosban háttal:
Mindenki játszott egy kicsit velem,így Anyáék is tudtak egy kicsit szusszanni,Apa még célbalőni is volt nyíllal,de sajnos arról nem készült kép.Nekem a labdák felkeltették a figyelmemet,azóta nagyon szeretek labdázni. A kirándulás olyan jól telt,hogy azt mondtuk,jövőre megyünk sátorral,mint a többiek.
Mi sajnos este hazamentünk,8-kor indultunk,én 5 perc múlva elaludtam a kocsiban,olyan fáradt voltam.
9-re hazaértünk,felébredtem,átöltöztetett Anya,megittam a tejcsit és lefektettek.

Névtelen írta...

Micsoda szuper nap! Hiába a friss levegő megteszi a hatását és étvágyat csinál a gyerekeknek!
Látom benned is egy zenész veszett el, kár, hogy mi nem hallhattuk a furulya szólót!

Pont.én írta...

Fű, de izgi nap! Szuper program! A furulya tök izgi, apának is van egy flőtéje, azzal szórakoztat, vagy gitárral, vagy orgonával. Mindegyiket szeretem!

Boti írta...

Ez a sátras buli jól hangzik. Idén még mi is kihagytuk, de talán jövőre. Klassz programotok volt :) És úgy suhansz mászva, mint a nyíl :)
Boti

Névtelen írta...

Szuper napod volt! Remélme engem is elvisznek valahová kiruccani, mert nagyon megirigyeltem ám milyen jó volt neked!