"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. július 29., kedd

Kreativ Blogger Dij

Dijátadás van mifelénk.



Nagy örömmel és hálás szivvel olvastam,hogy megkaptam a Kreativ Blogger dijat Grétiéktők és Nórikáéktól!Nagyon szépen köszönöm,hogy érdemesnek találtatok rá!!!

Most rajtam a sor,de először lássuk a szabályokat!
-a díj logójának meg kell jelennie az oldalon a menüsorban
-az adományozót ki kell linkelni
-további 5 blog-barátot kell kreatívnak nevezni és kilinkelni
-a kiválasztottaknak üzenetet kell hagyni

LillusNagyon szeretem ezt a csöpp kislányt,aki már első alkalommal Renátára emlékeztetett,nem külsőre,hanem a stilusára,és Anyukája nagyon széppé varázsolta blogjukat apró huncutos fényképeivel!

PankaMesésen szép és szines blogjuk megérdemli a kitüntetést,illetve Anyukája.Pankát mindig féltő szeretettel olvasom,mintha csak a húgom kislánya volna!

EmmucÉdesanyja stilusa,ahogyan ir a blogjukban egyedi,ezért is tetszik!Emma bájos és aranyos,és ha majd felnő,biztosan Neki is tetszeni fog ez az Emmás napló!

RitáékA mosolygós babaképekkel és az egyszerű de nagyszerű stilussal megfogott,és annyira családias az egész,a természetesség lenyűgözött,Rita!megérdemled a dijat!

KendeAnyukája fiatalossága,gyermeke iránti szeretete átérződik a sorokon,amik rövidek de velősek.Kende nagyon aranyos kisfiú,Anya:büszke lehetsz rá!

Sajnálom,hogy nem adhattam dijat mindenkinek,de sokan már megkapták,ezért is ők most kimaradtak,de bizom benne,hogy a többiek is kapnak hamarosan!!!

A különdijat Vörösbegy 2 blogja nyerte el a Fészek és a Fióka,fantasztikusak az irásai,a gyermekek aranyosak!Különdijat adtam,mert biztos vagyok benne,hogy még sok barátjától megkapja a Kreativ Blogger Dijat!!!

2 megjegyzés:

Pattogo írta...

Szia!

Nagyon köszönöm a díjat! CSak egy problémám van. :D Hogy kell úgy linkelni, hogy csak a felhasználó neve íródjon ki és ne az egész blogcíme? :)

Pattogo írta...

Sikerült köszönöm♥♥