"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. július 5., szombat

Képek sorozatban

A héten sokminden történt,sok helyen jártam.
Szerdán Mamáék eljöttek meglátogatni,és mig Anya elment kivenni a tejport,addig velük játszottam.
Csütörtökön délelőtt Apáékkal sétáltunk a Főutcán,megnéztem a szökőkutat,és megtéptem egy kislány göndör fürtjeit,délután kivitt Apa kocsival bennünket a Félixi fürdőbe,ahol Apa nyakában jártam végig az árusokat,megnéztem az új játékokat.
Nagyon jól éreztem Magam.
Hazafelé bementünk Apa barátjához,akinek a húgát is Renátának hivják.Kaptam tőlük egy zacskó játékot.Aztán sietni kellett Velem haza mert már nagyon éhes voltam,és késő volt.
Péntek délben voltunk a nagypiacon,ahol Anyáék vettek Nekem egy szandát,mert az előző olyan nagy hogy mindig kilépek belőle és elhagyom.Most jelen voltam a vásárlásnál,nehogy ne legyen jó.Csuda csinos vagyok benne!
Végre találkoztunk Rékával,Anya legjobb barátnőjével,aki Pesten él,de hazalátogatott a szüleihez.Sajnos képet nem készitettünk,pedig jó volt vele játszani,de hamarosan találkozunk.Kaptam tőle egy talpas zoknit,aminek olyan furi a talpa,hogy ne csússzak,és mézes kekszet.Ez annyira izlett Apának,hogy azt mondta,Ő is vesz!
Elmentünk a Körös parti játszótérre Anya nagynénjével,Zsuzsával,akinek lenyűgözött a nyaklánca,meg a szemüvege.
Zsuzsa nénjével a játszótéren


Apával:

Anya nyakában

Renátával játszottam,a druszámmal,sok kis játékot kaptam tőle,köztük ezt a kis telefont is.

Nagyon szeretem a paradicsomot!A piacon kaptam egy nénitől,a markomban hoztam hazáig,és itthon végre ehettem!


Ruhacsere

Játszok az ágyon

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon huncuttul tudsz ám nézni... Teljesen ugy mint Zsófim.... Édike vagy nagyon.

Névtelen írta...

Amindenit, alig tudtuk követ, hogy hol- merre jártál, mennyi mindent kaptál, és mi minden történt veled.
Azt a szandit megnézhetjük???

Renáta baba írta...

Masika,kivánságod teljesül...