"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. június 15., vasárnap

Játék

A játékszabályok:
1, Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.

2, Az első 3 kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.

3, Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.

4, Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis ők maguk is megajándékoznak 3 embert.

Már nagyon sok babablogon olvastuk,hát legyen...én is megadtam magam!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

The winner! :-)

Ewus írta...

Kérek egy lakcímet az ajándék postázásához! Ha gondolod a fórumon is írhatod privát üziben:)

Puszik....

Pont.én írta...

No, akkor esetleg jöhetek én is itt befutónak...? és még lakcímet sem kell cserélni....:))))

Renáta baba írta...

Hurrá!Panka,Gréti,Csenge!365 napon belül ajándékosztás!!!

Névtelen írta...

Én pedig így túl a vizsgákon, lázassan olvasom majd a blogokat, hogy hol lehet még ilyet játszani:-)