"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. június 29., vasárnap

Hétvége

Péntek éjjel 3-kor kiesett a cumim és nem találtam,ezért felköltöttem Anyáékat,akik már az ágy alatt is keresték,mire meglelték,én meg békésen aludtam tovább.
Aznap rengeteget játszottam Apával,mig Anya sürgött-forgott a konyhában.Estefelé elmentünk sétálni a városba,meg parkba,Anyáék fagyiztak,Nekem jutott a pufi.
Este megint annyit hancúroztam ,hogy majdnem 11 lett mire elaludtam.
Szombat délelőtt elmentünk imaházba,ahol mindenki Velem akart játszani,de már a vége felé olyan álmos lettem,hogy hazaérve már szunditottam is.
Délután Apáék elvittek a Gyerekvárosba,ahol találkoztunk Andreával és Deborával,de nem játszottam velük,mert hol hintáztam,hol a hasamat tömtem.



Otthon megint jött az esti műszak 11-ig.
Vasárnap reggel jöttek Mamáék hozzánk,mert Apáék elmentek venni egy csomó játékot meg ruhát Nekem(azt mondták az Ócskára mennek).

Kaptam 2 felfújható labdát is.Anya beültetett nosztalgiázni a kicsi régi gyerekülésembe.

Délben meg felköszöntöttük Mamát 70.-ik szülinapja alkalmából.
Isten éltessen Mama!! (És hozz Nekem sok finomságot ezután is! :) )

Húslevest és töltött karalábét ebédeltem,és kis játék után elaludtam.
Vajon ma hova megyünk csavarogni?

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

De sok élmény!!!! Jó lett a blog!