"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. június 23., hétfő

Anya beteg

Sajnos Anya beteg,ezért kissé unalmassá váltak a napok a hétvégén.
Pénteken már sokat volt ágyban,Apa foglalkozott Velem.Aznap nem is voltam sétálni,majd csak szombaton vitt el Apa a közelbe.
Mama szombat délelőtt átjött,mig Anyáék elmentek a sűrgősségire,ahol megvizsgálták Anyát de nem tartották benn,mert nem vakbél volt,hanem valami gyomorprobléma,amit a jővő héten kideritenek.Na ennyi orvosi kifejezés elég is volt Nekem.
Esténként a tejcsi után még játszadozom,és a legújabb szokásom,hogy kikövetelem Anya kajájából a kóstolót.Egyik este piritóst rágtam túróval,másik este pástétomos kenyeret paradicsommal.
Anya nem irt mert pihengetett,vasárnap eljöttek Nagyapáék is,játszottam velük,majd estefele Anyáékkal elsétáltunk a Körösparton egy padig,ahol pufit ettem meg banánt.Hazajöttünk fél 9-re,pancsoltam egy nagyot a piros kádamba,Apáékhoz jött egy barátjuk,de Nekem osztották a pizsomát,ami nem nagyon tetszett,és nem voltam hajlandó elaludni,csak Anya mellett a nagyágyban.
Ma 7-kor bekiabált a szomszéd néni,és felköltött,de megittam a tejcsimet,és aludtam 9-ig.Délben husilevest ettem,és alig várom,hogy hűvösebb legyen,mert akkor megyünk sétálni!!


Apa bohóckodott Velem

6 megjegyzés:

SKata írta...

Drágám,jobbulást kívánunk!!!Remélem,semmi komoly!Majd írd ám meg,gondolunk addig Rád!!!!!

Sziszi írta...

Jobbulást kívánunk mi is gyorsan!!
Gyógypuszik meg ilyenek!!
Sziasztok!!

Pont.én írta...

Jobbulást Eszter! Kiderült már mi a baj?

Névtelen írta...

Sajnálom, hogy Anya beteg, de Neked jó dolgod volt, hogy apa és a család ennyit sertepertélt körülötted:-) A betegség általi súlycsökkenést pedig ahogy olvasom azért szépen lassan behozod:-) Puszi kisdrága!!!

Névtelen írta...

Elküldöd majd a mail címedet, hogy leírhassam a lakcímemet? Nem akarom kommentek közé betenni.
pusz

Névtelen írta...

Húúú látom sikerült megfertőzni Anyát! Jobbulást kívánunk neki! Hanem neked igazán jó dolgod van, most mindenki téged akar:-)