"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. május 19., hétfő

Hétvége


Azt szeretem,ha apa meg anya csak velem foglalkozik,ezért anyát nem is engedtem irni a blogot.Hát nem jobb velem játszani?
Végre igazi nyár van és nem kell annyi ruhát felvegyek,mert orditva adom szüleim tudomására,mennyire utálok öltözködni!
Szombaton itthon voltunk de rengeteget játszhattam apával,ki is fárasztottam rendesen,vasárnap viszont voltunk a Gyerekparkban.Hintáztam,sétáltam,csúzdáztam(apa fogott),és rengeteg babát láttam,akiknek nagyon örültem.

2 megjegyzés:

SKata írta...

Milyen jól áll Neked a rózsaszín:)))!Nagyon szépen ülsz a palintában:))))!

Névtelen írta...

Sziasztok! Örülök, hogy ellátogattatok a blogunkra, én is mindig olvasni foglak benneteket! A rózsaszín pillangós pólódért pedig nagyon odavagyunk!!Csini csaj vagy.
puszi, Panka és anyuja