"Vedd ezt a leányt, neveld fel nekem; alakítsd jellemét a templom kifaragott oszlopának mintájára, hogy fényeskedjék az Úr országában örökre."

2008. május 11., vasárnap

Fejlődés





A 9.hónap felé közeledve annyi új dolog történik velem,és megnyilt a világ előttem.
Az első,hogy végre fel tudok állni a kiságyban,Anya már nagyon izgult emiatt és én hagytam,hadd izguljon.
A másik,ma játszottunk először olyat,hogy én elbújtam a pléd mögé és hirtelen előbújtam.Anya mindig azt mondta,hogy kukucs.
Bevettem egy új ételt az étlapomra,a zöldhagymát.Apáék lesik,hogy nem köpöm ki,de nekem annyira izlik,nem értem ők miért csodálkoznak.És megpróbálok minden ennivalót kiszedni anya szájából,ami finom,hátha több jut nekem.
Kedvenc időtöltésem a visibálás,visongás,van hogy az utcán megijesztek néniket,de nem haragudnak érte.

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

Szia Renáta! be kell valljam hősiesen nekem nem ízlett a zöldhagyma! Az ételbe belefőzve igen, de mikor a kezembe kaptam, hááát, nem volt túl jó íze! Nagyon csini vagy amúgy a képeken! Ami pedig az ácsorgást illeti gratulálok hozzá!